19. 8. 2017.

Beauty Bigbang Chameleon nail holo flakies 04


Pred odmor mi je stiglo nekoliko fenomenalnih proizvoda sa sajta Beauty Bigbang i strpljivo sam čekala da počnem da ih testiram. 
Već svi znaju kolika je pomama za holo lakovima a u poslednje vreme i za pigmentima. Na našem tržištu na žalost i dalje nije moguće nabaviti ništa od ovoga ali su zato tu strani sajtovi za nas strastvene ljubiteljke. 


Chameleon Nail Holo Flakes 04 - kameleon holo ljuspice su mi prve privukle pažnju jer su 3 u 1 -  holo, i flejkiji i multihrom. Gde ćeš više efekata na noktima od ovoga?!  Postoji 6 različitih boja a ja sam izabrala ove u kojima dominiraju plava i roze sa pomalo zelene. 


Prvo sam pokušala da ih iskombinujem sa običnim lakovima. Mogu se lako naneti/utrljati na običan lak, do duše samo prah bez ljuspica i to super izgleda sve dok se ne nanese nadlak. Isprobala sam sve nadlakove koje imam i svaki pa čak i na vodenoj bazi je izgužvao pigment. Nadlak na vodenoj bazi Essence Blossom dreams waterbased top coat se za nijansu bolje pokazao od običnih i brzosušećih nadlakova ali se skida bukvalno sa pranjem ruku. Na kraju sam ipak nabavila uv lampu i gel lakove. 


Za početak sam kupila crni gel lak Gelaze Liquid leather i Gelaze Gel top coat. Ovaj crni lak je promašena investicija pošto neće da se osuši u lampi i posle više pokušaja. Zaista sam se razočarala obzirom da nije ni malo jeftin. 
Na kraju sam pigment nanela tako što sam prvo namazala običan lak i to ljubičasti Kiko 333 koji sam premazala jednim slojem Golden Rose Prodigy gel top coat kako bi površina za nanošenje pigmenta bila potpuno glatka. 
Pigment se najbolje utrljava prstima iako se uz njega dobija dvostrani kozmetički aplikator (za nanošenje senke). Kada sam ga lepo nanela na nokte, lepezastom četkicom sam odstranila višak pigmenta i zatim sam nanela jedan sloj Gelaze gel nadlaka koji sam sušila u lampi 2 minuta. Zatim sam alkoholom odstranila lepljivi sloj i ponovila postupak kako bi se i ljuspice zalepile za potpuni efekat. I Voila! 





Ovaj pigment Chameleon Nail Holo Flakes 04  dolazi u pakovanju od 0,2 g sa aplikatorom za nanošenje i košta 364,29 rsd a poštarina je besplatna. Meni je pošiljka stigla za dve nedelje mada je napomenutno da se može čekati i mesec dana. 

U ovoj online prodavnici može se naći još svašta zanimljivo za nokte kao na primer:

Pri naručivanju možete iskoristiti moj kupon kod za 10% popusta MARR10. 


Holo yes or no? 

PozZz

Marry


6 коментара :

  1. Evo čitam tvoj post i način nanošenja, sećam se naše konverzacije, a i ja napisah jedan poduži post vezan za ove prahove....i nikako mi nije jasna ta njihova hemija. :D
    Uglavnom, znaš da mi se ovaj manikir mnogo dopao!! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam i drago mi je zbog toga. :*
      Ovo je jos i kraca verzija jer nisam mnogo opisivala sam pigment. :D U glavnom malo sam se razocarala sto sa obicnim lakovima ne saradjuju a posebno sto ni vodeni nadlak nista ne vredi. Ne znam kako su neke strane blogerke uspele da naprave cestit manikir sa obicnim lakovima.

      Избриши
  2. Drago mi je što si uspela da se na kraju snađeš da ljuspicama jer je efekat zadivljujuć. :)
    Ne znam da l' je do ljuspica/pigmenata ili sam samo imala sreće ali do sada sam uspevala da ih sve manje-više uspešno nanesem preko običnog laka i zaštitim vodenim nadlakom. Sigurno da nije savršeno kao sa gelovima ali bude pristojno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :*
      Kapiram da je sa obicnim ljuspicama lakse ali ovo su ipak holo ljuspice koje se ako sam dobro primetila usitnjavanjem pretvaraju u holo prah. Vodeni nadlak ih guzva i sam efekat je daleko losiji nego sa gel lakom.

      Избриши
  3. Odlično izgleda, mada mislim da ne treba da trpaju ljuspice međ holose. :D

    ОдговориИзбриши