14. 9. 2017.

Beauty Bigbang Chameleon nail holo flakies 03


Posle ljubičaste holo duge zelena je ona koja me veoma privlači. Ok i plava. :D Zato sam i odabrala zelene kameleon holo ljuspice sa sajta Beauty Bigbang. Kao i prethodna dva holo pigmenta prvo sam ga koristila u kombinaciji sa uv gel nadlakom. Zatim sam se setila da imam vodenu bazu i nadlak pa sam rešila da isprobam tu kombinaciju. 
Za početak sam nanela sloj vodene baze Golden Rose Hydrating aquafix i sačekala da se osuši na dodir. Ova baza je odavno povučena sa tržišta a ja je imam godinama. Neki stariji holo lakovi je zahtevaju pa je zgodno imati je. 


Ljuspice sam nanosila prstom tako što sam ih utrljavala na nokat. Trljanjem se pretvaraju u multihrom holo prah što mi je bilo veoma zanimljivo. Zatim sam nanela sloj vodenog nadlaka Essence Blossom dreams waterbased top coat koji je bio deo ograničene kolekcije. Još uvek se može naći u ponekom Liliju u činijama sa sniženim proizvodima. Sačekala sam da se nadlak osuši. Kada se potpuno osušio blago je ispucao ali nije umanjio holo efekat. Postupak nanošenja  ljuspica pa nadlaka sam ponovila i sačekala da se osuši. Na kraju sam dodala sloj Golden Rose Prodigy nadlaka. Brzosušeći nadlak je minimalno nagužvao manikir mada ni približno vodenom nadlaku. 







Ovaj pigment Chameleon Nail Holo Flakes 03  dolazi u pakovanju od 0,2 g sa aplikatorom za nanošenje i košta 328,69 rsd a poštarina je besplatna. Meni je pošiljka stigla za dve nedelje mada je napomenutno da se može čekati i mesec dana. 

U ovoj online prodavnici može se naći još svašta zanimljivo za nokte kao na primer:

Pri naručivanju možete iskoristiti moj kupon kod za 10% popusta MARR10. 


*Predstavljeni proizvod dobila sam na iskrenu recenziju sa sajta www.beautybigbang.com i to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.

PozZz

Marry

2 коментара :