11. 2. 2016.

China Glaze Let's chalk about it




Sredinom januara nam je stigla prolećna kolekcija lakova za 2016 godinu - China Glaze House of colour. Nisam imala priliku da vidim sve lakove iz kolekcije jer nisu bili posebno izdvojeni na promotivnom stalku a nisam imala vremena da tražim svaki lak posebno na dve prepune police u Beocosmetics-u. U početku su se više trudili oko toga a sad su nekako stavili China Glaze u drugi plan. Mislim da je to još jedan od razloga što ih mnogo redje kupujem. Iako devojke hoće da izadju u susret i naruče lakove iz Novog Sada meni to ne znači mnogo jer ja kao i većina devojaka  želim prvo da ih vidim uživo. Zato i služi prodavnica zar ne?! 

*preuzeto sa www.chinaglaze.com
Let's chalk about it je najsvetlija boja medju ovih 12 nijansi. Ja bih je svrstala u kategoriju belih lakova sa mrvicom boje - u ovom slučaju je to roze. Iako u nazivu stoji kreda (chalk) ovaj lak  ipak nije krečaste formule već je jedna fina krema. Nešto je tečniji ali je vrlo pigmentovan. Ja sam ga mazala u dva srednja sloja i time sam dobila punu pokrivenost. Suši se prosečnom brzinom kao i većina lakova. Za ekstra sjaj sam na kraju dodala  jedan tanji sloj Poshe brzosušećeg nadlaka.

 



Na prvi pogled verovatno će te pomisliti da bi ovo bio dobar duplikat za Essie Fiji (i ja sam priznajem) ali kada sam ih uporedila potpuno su različiti. Fiji je topliji dok je Let's chalk about it hldniji i nekako je čistija nijansa. U svakom slučaju formula ovog laka je mnogo bolja i definitivno bih ga preporučila svim ljubiteljima ovakvih lakova. 
P.S. Poslednje dve fotografije su snimljene drugi dan nošenja na suncu.
China Glaze lakove možete pronaći kod svih distributera Alexandar cosmetics-a kako u Srbiji tako i u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Spisak radnji možete pogledati OVDE. Lakovi iz ove kolekcije koštaju 498 rsd.

Da li Vam se dopada neki lak iz ove kolekcije? 

PozZz

Marry

23 коментара :

  1. ne bih ga zapazila, ali tebi stoji baš dobro

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Ne boh ni ja sigurno da nisam u poslednje vreme opsednuta nail art-om. :D

      Избриши
  2. Ju, nisam ni obratila paznju na tu kolekciju, odoh da guglam :)
    Da ponovim, divan je ovaj

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sram te bilo! :D
      Volela bih da sam videla i ostale lakove al eto... Ovaj mi je ipak najzanimljiviji.
      Hvala! :*

      Избриши
  3. Prelepa nijansa! :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalan, a taman sam pomislila da preskočim ovu kolekciju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :* Ne znam za ostale al ovaj je stvarno odlican. ;)
      Nadam se da ces imati priliku da ih vidis uzivo.

      Избриши
  5. Mislim da sam već spomenula kako postoje nijanse koje baš nisu u mom fazonu, ali čim ih vidim na tebi poželim i ja da ih imam. Ovo je taj tip boje. :D
    Odlično ti stoji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O daaaa! :D Moram i ja da imam po neki zenstveni lak s obzirom da ne volim crvene i tako te nijanse...
      Vidi kako je dobra podloga za pecatiranje. 3:)
      Hvala puno! :*

      Избриши
  6. predivna nijansa, mene baš podseća na essie peak show :) on mi je mrvicu belji nego fiji. Inače više volim essie formulu nego CG, sa njima se uvek namučim :/, skoro sam kupila Spring In My Step i nijansa mi je prelepa, ali nikako da ga namažem kako treba. I da, uvek se oduševim tvojim divnim noktima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Anđelija! :) Spring ima malo zahtevniju formulu mada se moze skroz ok namazati u tri tanja sloja. Ipak je to neonac. Generalno su neonci tezi za mazanje i slabije postojanosti. China Glaze su zakon kada su oni u pitanju. Zato se svi prvo uhvate za njive neonce i onda kukaju kako im CG kao brend ne valja. :D Evo ja sam ovaj lak nosila 4 dana i skinula ga skoro neostecnog jer sam zelela da promenim boju. Meni Essie zaista nije nista kvalitetniji. Jedino im se dosta razlikuje cetkica. Ja imam prilicno uske nokte pa nemam problema sa CG cetkicom.

      Избриши
  7. Ova boja mi je odmah zapala za oko u prolećnoj kolekciji 😀. Stvarno je divan i lepo ti stoji. O noktima više ne znam šta bih rekla, divni su 😆 !!!

    ОдговориИзбриши
  8. Baš je fina boja, ta reč mi je nekako najbolje opisuje. :D

    ОдговориИзбриши
  9. sviđa mi se, volim ovako svijetle roze nijanse :D
    znači nije mat :/

    ОдговориИзбриши
  10. I love such shades. They are great for nail art and not only, I like wearing them solo.

    ОдговориИзбриши