13. 11. 2015.

China Glaze I'm not lion




Ovaj lak imam već tri godine. Baš ga retko mažem i svaki put kada ga imam na noktima oduševim se. Razlog zašto ga retko nosim je taj što je zlatan a zlatna boja nije uopšte zastupljena medju mojim odevnim predmetima. 
Pošto nam polako dolazi hladno vreme (na svu sreću se toplo vreme odužilo) i šljokice su zamenile neonce, red je da malo pišem o ovom svetlucavom laku. 
China Glaze I'n not lion je deo jesenje China Glaze On Safari kolekcije za 2012 godinu kao i moj najdraži plavi lak China Glaze Man Hunt o kome sam pisala OVDE
Sačinjen je od veoma sitnih šampanjac zlatnih, srebrnih i holografskih šljokica u bezbojnoj bazi. Za puno pokrivanje meni su sasvim dovoljna dva sloja preko baznog laka. Kada se osuši ima blagu teksturu - hrapavost. Meni se dopada kako izgleda bez nadalaka a dva sloja su neophodna da bi bio potpuno gladak. Na noktima je prilično neutralan dok na suncu baš bljesne u svom punom sjaju. Lako se nanosi i brzo se suši. Sa noktiju se skida nešto teže od običnih lakova i nije neophodan folija metod. Ne oštećuje nokte. 







Prva fotografija kao i poslednje tri snimljene su na suncu dok su ostale snimljene u hladu.

China Glaze lakove možete pronaći kod brojih distributera Alexandar cosmetics-a po ceni od 498 rsd / 14ml. 

Volite li ovakve lakove?

PozZz

Marry

22 коментара :

  1. very nice manicure..i like this nail polish..so brilliant

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala Tanja! :) Jeste lep al ja nekako nisam navikla na zlatne lakove na mojim noktima.

      Избриши
  3. DIvan za sunčane dane, a i divno ti stoji.

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo izgleda, ja mnogo volim ovakve lakove iako se posle napatim da ih skinem :) I vidis koliko ti lepse pises recenzija o njima od mene, ma ne moze se ni porediti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! :)
      Vidis da nije tesko i da ima sta da se kaze samo treba malo iskustva. ;)
      Ne skida se tesko ako imas dobar skidac. Probaj da nadjes Stilov zuti Pop art aceton. Odlican je za sljokice.

      Избриши
  5. Fantastic polish! Have a great weekend Marry :)

    ОдговориИзбриши
  6. Одговори
    1. Stvarno? :) Imam i srebrnu verziju ali mi ovaj ipak bolje stoji.

      Избриши
    2. Ahaaa. :) Pisala sam o njemu više puta, i jurila ga jako dugo. :D
      Ako misliš na Glistening Snow, imam ga i ja. Oba su prelepa, ali mi je ovaj draži. :)

      Избриши
  7. Одговори
    1. Bas mi je drago sto ti se dopada. Defonitivno ga vredi pogledati i uzivo. :)

      Избриши
  8. predivan je, cg su eksperi za ovakve lakove

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihove sljokice su najbolje! :) Pola moje CG kolekcije su sigurno sljokice. :D

      Избриши
  9. Inače me ne privlače ovakve nijasne ali zbog holo šljokica bi i mogao da prođe. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Priznajem da ni mene posebno ne privlace al eto treba imati u kolekciji i ovako nesto makar za akcenat. :)

      Избриши
  10. obožavam ga, premda ni sama nisam ljubiteljica zlatnih nijansi ali lav je nešto posebno <3
    kako sam većino u crnom nemam problema sa slaganjem s garderobom ;)

    ОдговориИзбриши