20. 5. 2015.

Dots and butterflies



Ne pamtim kada sam poslednji put nosila tufnice na noktima. Odavno imam ideju da napravim ovakvu kombinaciju mlečno belog i belog laka a sad mi je bila idealna prilika da mi posluži kao podloga za nalepnice sa leptirima.
Prvo sam namazala dva sloja laka Essence Give me nude, baby! a zatim sam tačkalicom iscrtala bele tufnice bez nekog reda. Za tufnice sam koristila kreč beli lak China Glaze White on white. Zatim sam nanela jos jedan sloj ovog mlečno belog laka i sačekala da se manikir osuši ( očigledno nedovoljno) dodajući mu jedan sloj Essence Better than gel nails top sealer high gloss brzosušećeg nadlaka.
Na red onda dolaze nalepnice sa motivima leptira - dekali. Prvi put se susrećem sa ovakvim nalepnicama i vrlo sam iznenadjena kako se jednostavno postavljaju. Za razliku od običnih nalepnica one se potpuno stope sa lakom i ne štrče. 

Dekali se postavljaju na sledeći način:
Sipajte u plitku posudicu malo mlake vode. Zatim isecite motiv koji želite da prenesete na nokat i uklonite zaštitnu foliju. Motivi se postavljaju kao i obične nalepnice što znači da slika koju gledate prestavlja lice. Potopite nalepnicu na desetak sekundi u vodu i zatim je vlažnim prstima skinite sa belog papira i postavite na vlažan nokat. Dok nalepnica mokra možete je malo pomerati da bi ste je namestili na poziciju koju želite. Pustite da se nokti potpuno osuše od vode i na  kraju manikir premažite slojem nadlaka. Ja sam sve premazala sa mat lakom Aura Matte top coat.




U koliko vam se dopadaju leptirići možete ih poručiti OVDE na sajtu Born pretty store i to po ceni od 0,99 USD na sniženju uz besplatnu poštarinu. U koliko budete poručivali još neke sitnice uvek možete iskoristiti moj kupon kod MJH10 za 10% popusta za proizvode koji nisu na sniženju.


*Nalepnice sam dobila na recenziju sa sajta Born pretty store i to nije uticalo na moje mišljenje o njima.
Kako vam se čini?

PozZz

Marry

9 коментара :