19. 12. 2013.

Morgan Taylor Under the Stars

Pre neki dan je na moju adresu stigao ovaj lepotan kao novogodišnji poklon od Caje . Ovo je kako ona kaže njena osveta meni a ja samo mogu da kažem da je veoma slatka. Hvala draga!




Veoma sam oduševljena ovim lakom pa sam želela što pre da podelim moje oduševljenje sa vama. Nisam sigurna da li pripada nekoj kolekciji a u Morgan Taylor katalogu je svrstan medju plave nijanse sa šljokicama. Što se mene tiče ovo je skoro crni lak veoma pigmentovane jelly baze sa sitnijim i krupnijim šestougaonim srebrnimi holografskim šljokicama. Samo se na jakom svetlu primećuje da je teget boje što mi je malo neobično obzirom da se na većini fotografija koje se mogu pronaći na internetu jasno vidi taj plavi ton. U svakom slučaju je prelep i meni to ne smeta al eto želim da napomenem da fotografije ovog laka u glavnom nisu realne.
Lako se maže a za potpunu prekrivenost su dovoljna dva sloja. Vrlo brzo se suši. Dok sam mazala drugu ruku prva je bila potpuno suva. Od početka sam imala osećaj da je ovaj lak izuzetnog kvaliteta i nisam se prevarila. Drugi sloj sam mazala nešto deblji da bih ga lepo izravnala. I on se brzo osušio.
Druga stvar koju želim da napomenem je da ovaj lak uopšte nije gladak kao na nekim fotografijama sa neta. Ne znam koliko slojeva nadlaka bi bilo dovoljno da mu se površina potpuno poravna. Ja sam prvi dan nanela jedan sloj i nisam mnogo time postigla. Naredne dve fotografije napravljene su drugi dan posle mazanja sa jednim slojem nadlaka.



Treći dan sam nanela jedan deblji sloj nadlaka i slikala čim se osušio dok se nije u potpunosti slegao.






Četvrti dan sam nanela matirajući nadlak i na slikama se može videti da je lak minimalno oštećen što je neverovatno obzirom da se meni lak veoma brzo ošteti na vrhovima pošto provodim dosta vremena za računarom.



Još uvek ga imam na noktima pa ne mogu pisati o tome da li se lako skida. Sve fotografije su napravljene na suncu osim onih na kojima je lak matiran.
Morgan Taylor lakovi ne sadrže štetne sastojke - formalin, dibutilftalat i toluen i ne testiraju se na životinjama. Cena ovih lakova je 864 rsd za 15 ml a o njima se više možete informisati na njihovoj facebook stranici Morgan Taylor Serbia .
Ovo je moj prvi MT lak a sigurno neće biti poslednji jer ima još mnogo lepih boja koje želim u svojoj kolekciji.
Imate li neki lak ove marke?

PozZz

Marry

34 коментара :

  1. Jos uvek nijedan, ali ce to u 2014. da se promeni!

    Ovo je divno iznenadjenje, svaka cast Caji. Mislim da mi se jos malo vise dopada matiran.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Caja je divna! <3 Moras imati neki. Ja planiram da nabavim jos koji. ;)

      Избриши
  2. Pošto sam dva puta ostala bez njega, treći put smo Jeca i ja pokupovale sve. SVE :D
    Veoma mi je drago što sam mogla da te obradujem. Zaslužila si.
    Ja svoj još nisam isprobala, ali sam pretpostavila da će biti potrebna barem dva sloja nadlaka da se ispegla. Mnogo mi se dopada što si ga matirala. Izgleda baš drugačije i zanimljivije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuunooo! :*
      Jedva se suzdrzavam da ga ponovo ne namazem jer ne bi bilo fer prema ostalim lakovima koji cekaju svoj red. :D
      Matiran je zaista fenomenalno izgleda.

      Избриши
  3. Super ti stoji! Lak deluje bas kvalitetno.

    ОдговориИзбриши
  4. slike i nokti su divni, kao i uvijek, a i lak mi se sviđa, pogotovo kao matiran, još ja i nisam ljubitelj mat finiša, ali ovaj mi je baš lijep :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :* Ja imam obicaj da po nekad drugi ili treci dan matiram lak da mu malo promenim fazon. Ovaj je svakako lep u svim varijantama.

      Избриши
  5. Marry, divaaaaaan je, njihov najzanimljiviji lak. Kao mat mi je još lepši i divno ti stoji. ;) Bravo za Caju!

    Ja sam uzela njega i ljubičasti sa šljokicama - All the Right Moves, ovaj plavi mi je MHMH, a ljubičasti nisam još probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :*
      Ljubicasti sam bas zagledala pre neki dan i cini mi se da ce on biti sledeci koji cu kupiti. ;)

      Избриши
  6. Анониман20. 12. 2013. 12:12:00

    Fantasticno ti stoji. Bas mi se dopada matirana verzija :)

    ОдговориИзбриши
  7. jao, kako je lep! a tek matiran, savršeno!

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se ovaj lak, ja inace volim tamne boje, ovai jos ima i sljokice, extra! Pozzz

    ОдговориИзбриши
  9. Kako je samo divan tako taman i sljokicast <3 Svidja mi se i u mat verziji ;)

    ОдговориИзбриши