1. 12. 2013.

Matching manicures - snežni manikir

Ove nedelje tematski manikir je - snežni manikir. Imala sam dosta ideja za ovu priliku al sam se ipak odlučila da moj manikir bude beo jer ne pamtim kad sam nosila beli lak.




Kao osnovu na sve nokte namazala sam jedan sloj China Glaze White on white kreč belog laka. Na mali prst i palac sam namazala jedan sloj teksturnog laka China Glaze There's snow one like you. Na srednji i domali prst namazala sam jos jedan sloj kreč belog laka a zatim sam pečatirala pločicom Konad M89 sa srebrnim Golden Rose lakom za nail art . Kažiprst sam premazala sa dva sloja China Glaze Glistening snow pa zatim sa jednim slojem brzosušećeg nadlaka da bih poravnala površinu pa sam ga pečatirala istim motivom kao i prethodna dva nokta s tim što sam ovaj put koristila beli Konad lak za pečatiranje.
Na kraju sam tri pečatirana nokta premazala jednim slojem brzosušećeg nadlaka.









Kako vam se čini moj snežni manikir?

Pogledajte i ostale snežne manikire koje su devojke napravile -


PozZz

Marry

48 коментара :

  1. Hej, evo ga i kod tebe moj omiljeni CG hrapavac ;) Morala sam da ga kupim, definitivno...i nisam se pokajala uopste ;)

    Divan manikir, svaka cast Marry <3 :*

    ОдговориИзбриши
  2. Kako je prelepo, podseća me na one starinske kapije od gvožđa pokrivene snegom <3

    ОдговориИзбриши
  3. Wow,predivno ♥
    Moram se dokopati ovog CG,predobar je *.*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Zasta je divan! Moze se mazati samostalno al je nesto dzombastiji na noktima. ;)

      Избриши
  4. odlično *.*
    izludit ćete me s ovim cg snijegom ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je prelepo. Ne znam koja mi se kombinacija više dopada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :) Ja po nekad nemam meru kad su manikiri u pitanju. Mozda je kaziprst trebao da bude beo al eto malo sam se zaigrala. :D

      Избриши
  6. Čudovito, bela in srebrna sta res prekrasna kombinacija. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja bih bas volela da vidim BOLJI manikir od ovoga,ako neko zna-neka me uputi!!!!!!!!!!!!!Maro,svaka cast,predivno je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! Ima jos lepih manikira. Devojke su se zaista potrudile. :)

      Избриши
  8. Jednostavna i efektna manikura, predivno :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман1. 12. 2013. 21:34:00

    Prelepe kombinacije! I belo na sljokice i srebrno na belo! :)
    Samo mi je i dalje teksturisani cg malo cudan. :D

    ОдговориИзбриши
  10. CG kao pravi snijeg! krasan je. Divan je stamping, djeluje tako delikatno i profinjeno, i iskreno, meni izgleda kao da je radjen sa srebrnim lakom a ne obrnuto :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Jeste radjeno pecatiranje sa srebrnim lakom na srednjem i domalom noktu. ;)

      Избриши
  11. Divan manikir. Bas nenapadan, a efektan i elegantan. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман3. 12. 2013. 14:40:00

    Perfect for winter! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan manikir, asocira me na Sneznu kraljicu :)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман6. 12. 2013. 13:06:00

    Jaooo odma bih ti dala nokte da mi ovako specatiras :D Prelepo je!!!
    Moram priznati da mi se teksturisani ne dopada i dzaba :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe. Hvala puno! Kad god hoces. Dogovoricemo se! :)
      Teksturac nije za svakoga definitivno. ;)

      Избриши
  15. Marryka prelepo je! Kako su se super uklopili :)

    ОдговориИзбриши
  16. Promasih ovo proslu nedjelju, super ti je ispalo :D

    ОдговориИзбриши