12. 12. 2013.

Liebster award & Nail Polish Obsession Tag

Pre nekoliko dana dobila sam još jednu Liebster nagradicu ovog puta od Danijele. Hvala puno!

Pošto se taj post više ne nalazi na njenom blogu pitanja sam prepisala od Tijane . ;) 

*izvor
Evo Danijelinih pitanja i mojih odgovora : 

1. Bez koga/čega ne možete da zamislite svoje jutro? 

Bez doručka. :D Kod mene ide prvo doručak pa kafa. 

2. Omiljena boja?

Hm... neka bude ljubičasta.

3. Šta je ono minimalno što nanosite na sebe od make up-a? 

Balzam za usne?! Ili se šminkam ili ne. 

4. Čega se najviše plašite?

Bolesti bližnjih. 

5. Kada biste birale mesto za život, gde biste živele?

To bi bilo negde na moru gde se ne spušta temperatura ispod 20C.

6. Da li ste bile mirno ili vragolasto dete? 

Rekla bih mirno. 

7. Kolika je Vaša kolekcija lakova za nokte (brojčano)?  

Nisam brojala poslednjih mesec dana ali mislim da ih već imam nešto malo preko 200. 

8. Šta Vam se uvek nalazi u torbi kada napuštate kuću? 

Ključevi, novčanik, maramice i balzam za usne. 

9. Da li imate tetovažu/da li ih odobravate? 

Nemam. Nemam ništa protiv diskretnih tetovaža na nekom skrivenom mestu koje ne može baš svako da vidi.
10. Omiljeni sajt o lepoti i kozmetici koji pratite?

Iskrena da budem nemam omiljeni sajt. Volim da čitam domaće blogove i po neki strani. Imam običaj po nekad da satima pregledam Seforin sajt i Marionnaud. :D Ako mi se nešto učini zanimljivo tek onda tražim recenzije tog proizvoda itd. 

Šmizla sa bloga Justprettynails me je tagovala na lakoholičarski tag Nail Polish Obsession i postavila vrlo zanimljiva pitanja. Vrlo sam se zabavila dok sam pisala odgovore. Hvala Šmiki!

Evo i odgovora na pitanja od  Šmizle :


1. Koja je tvoja omiljena marka lakova? 

U mojoj kolekciji najviše ima China Glaze lakova. Obožavam ih! Sasvim slučajno sam ih otkrila dok sam pregledala blog Mysimplelittlepleasures. Mojoj sreći nije bilo kraja kad sam saznala da mogu da ih kupim u Beogradu. 













2. Glitter, da ili ne? 

DA! Uvek sam za šljokice i to u svim oblicima. Samo nek se sija!

3. OPI, China Glaze ili Essie?

China Glaze naravno! Zašto? Ne bih rekla da su OPI i Essie imalo kvalitetniji a koštaju dvostruko a ako ne i trostruko više u zavisnosti od mesta na kome se kupuju. Kod OPIja mi se ne dopada četkica koja je preširoka za moje nokte i obavezno uspem da se ubrljam dok mažem nokte. Essie ima veoma mali izbor boja koje mene zanimaju a i cenovno mi nisu baš pristupačni. 

4. Kada menjaš lak na noktima?

Kod mene nema pravila. Mogu da menjam lak svaki dan a mogu i da nosim jedan po nedelju dana. U proseku menjam lak tri puta nedeljno.

5. Koja je tvoja omiljena boja na noktima?

U poslednje vreme je plava mada i zelenu obožavam. 

6. Tamni ili svetli lakovi?

Tamni. 

7. Koji lak imaš na noktima u ovom trenutku? 

China Glaze Skyscraper -








8. Mat nokti, in ili out? 

In mada ih retko mažem. 

9. Frenč manikir? 

Što se mene tiče potpuno je out. Znam, znam...uz sve se slaže al je dooosaaadan! :D 

10. Omiljena zimska i letnja boja? 

A što samo po jedna?! :D Leti zelena a zimi recimo tamna ljubičasta mada se nikako ne ograničavam na dve  boje. 

11. Koliko lakova imaš? 

Kao što već rekoh imam ih nešto malo preko 200. 

12. Od kog brenda imaš najviše lakova u kolekciji? 

Pogledajte odgovor na pitanje broj 1. 

13. Koja boja je najčešća u tvojoj kolekciji? 

To je definitivno plava. 

14. Da li postoje boje i finiši koje nemaš u kolekciji? 

Od boja čini mi se da jedino nemam bakarnu i običnu crnu a što se finiša tiče imam ih sve. 

15. Za koji lak se pitaš zašto ga još nisi bacila?

Recimo Aurin set od tri laka za frenč. Imam ga 100 godina a frenč odavno ne mažem. Čini mi se da odavno nije u upotrebnom stanju. 

Volela bih da čujem odgovore na pitanja Nail Polish Obsession Tag-a od lakoholičarki koje nisu već tagovane a to su - 

Tamara,  Zvezdana,  Marija,  Danijela,  Marijana,  Ksenija, Bojana,  Aurora

PozZz 

Marry

15 коментара :

  1. Koliko CGa 8-) Mnogo lepo izgledaju na sličici.

    ОдговориИзбриши
  2. Hehe. Hvala! Nisu svi tu na slici. :D Ako sam dobro prebrojala imam ih ukupno 58 plus dva duplikata. ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljivi odgovori :)
    Hvala za tag, odgovoriću na FB stranici.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13. 12. 2013. 00:36:00

    Bas su nam slicni odgovori mogu ti reci :) Osim broja lakova :D

    ОдговориИзбриши
  5. hahha, džabe ovi tagovi kad svi sve o drugima znamo :D

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala Marry puno :* Odgovoricu cim ugrabim vreme :*

    Moram da priznam da imamo slicne stavove i navike ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Ooo! Pa ti si me tagovala! Jos ja blenem i mislim se "Koja je to Tamara blogerka?" :D 'tard...

    ОдговориИзбриши
  8. Jao jedva čekam da odgovorim na Šmizlina pitanju u ovom lakoholičarskom tagu! Tvoji odgovori su me ba nasmejali :)

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti mnogo za tag, oduševila si me, jer sam baš želela da ga uradim :) I vrlo rado ću to i učiniti što pre :) Hvala ti još jednom :)

    ОдговориИзбриши