14. 12. 2013.

China Glaze There's snow one like you

Mislim da sam dosta čekala sa predstavljanjem belog teksturnog laka koji sam kupila još na Sajmu kozmetike. Nisam htela da prizivam sneg a kako je on već padao vreme je i za snežni lak na noktima.
Neki ga vole, neki ga ne vole a ja ga obožavam!





China Glaze There s snow one like you je deo praznične kolekcije Happy HoliGlaze za 2013 godinu baš kao i All wrapped up koji sam imala priliku da predstavim OVDE .
Ovo je teksturisani beli lak koji se sastoji od bele bazne boje, sitnih belih gromuljica i belih šestougaonih šljokica. Mene veoma podseća na griz čak i na noktima dok se potpuno ne osuši.
Prvi put sam ga mazala u dva sloja koja su sasvim dovoljna za potpuno prekrivanje.  Pošto u dva sloja izgleda malo džombastije na noktima kome to smeta uvek ga može naneti u jednom sloju preko kreč belog laka kao što sam ja uradila OVDE.
Lako se maže, suši se prilično brzo a ne skida se teško.







Kada se u potpunosti osuši lak je skroz mat i izgleda kao da je na nokte napadao sneg iz koga vire pahuljice. Neke fotografije su napravljene dok je lak bio u fazi sušenja a neke su napravljene kada se potpuno osušio.
Na svim slikama imam dva sloja laka bez nadlaka.
Jedinu manu koju mu ja nalazim je da se brzo prlja kao i ostali svetliji teksturni lakovi. Ipak, ovaj lak je prilično svečan i nije baš za svaki dan pa ću mu to oprostiti.

Kako vam se čini?

PozZz

Marry

31 коментар :

  1. Na fokusiranim slikama mi izgledao kao ona smesa od novina i lepka, a u suprotnom bas kao sneg, pogotvo zbog tih sitnih sljokica. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jej. Sneg na noktima. Jako neobican, svideo mi se vise nego sto smem da priznam :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam mislial da go uzmam ali sad moram ga uzeti

    ОдговориИзбриши
  4. ne znam, ipak mi je previše gromuljiav za samostalno nošenje, ali verujem da može dobar nail art s njim da se pravi.

    ОдговориИзбриши
  5. Baš podsjeća na snijeg i zimu. Iako ne volim hrapavce ovo je jedini koji za sada ima šansu da ga kupim :)

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko je divan <3 I ja ga ponekad nanesem preko krec belog kada zelim malo manje izrazenu teksturu iako mi je bas ovakav kakav jeste, apsolutno savrsen ;) Odlican za nail art, samostalno nosen, ma kako god ;) I mene malo nervira to sto se prlja, ali dobro...oprastam mu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko sam samo losih kritika procitala i nje me sprecilo da ga kupim. Meni je divan. <3 Hvala! :*

      Избриши
  7. divno izgleda :) mene zanima da li je neravan na povrsini tj da li zapinje za garderobu i sl stvari (al sam objasnila ) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Dobro si objasnila.
      Skroz je neravan. Ne bih preporucila nosenje carapa i njega na noktima nikako. :D

      Избриши
  8. Одговори
    1. Hvala! Moja draga koleginica ga je odmah zamislila u kombinaciji sa nekim mekanim belim dzemperom. <3

      Избриши
  9. Stvarno je savrsen <3 bas te htedoh pitati da li se tesko skida, jer mi deluje jaako cvrsto :o znaci nije strasno? :)

    ОдговориИзбриши
  10. WOW baš je snježni :D jako mi se sviđa!

    ОдговориИзбриши
  11. so pretty :) lovee

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Love your nails perfect for this winter season xxx

    www.niviisdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман17. 12. 2013. 08:47:00

    It looks so different! I like it! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Joj Bogo moj, koji lepotan, i kako ti slatko stoji! Pravi zimskiiiiiiiiiiiii! ;****

    ОдговориИзбриши
  15. Mene ne prepriča, čeprav na tvojih fotkah izgleda dobro. :D

    ОдговориИзбриши
  16. Au Meri pa ti sve možeš da izneseš :D
    Na masi svočeva mi je užas, ali na tebi mi super izgleda, zaista. Vrlo interesantan manikir ide super uz zimsko vreme

    ОдговориИзбриши