14. 3. 2013.

China Glaze In the rough (Texture)

                 Konačno je stigla dugo najavljivana kolekcija China Glaze Texture kod nas. Za početak sam odabrala na nevidjeno 2 laka (pošto sam ih poručila)  al ipak mislim da ću kupiti makar još jedan jer mi se boje baš dopadaju što nije bio slučaj kad sam prvi put videla svočeve na rozetnama jos letos. 


Kao što i sav naziv kolekcije kaže lakovi imaju teksturu ( i na izgled i na dodir ). To će izgleda biti trend ove sezone pošto su mnoge kozmetičke kuće već izbacile svoje varijante. Lakovi su potpuno mat i nemaju šljokice. Čini mi se da su u bazu ubačena plastična zrnca koja kad se lak osuši dolaze do izražaja.


Lakove iz ove kolekcije mozete naći u Beo Cosmetics-u gde sam ih ja kupila i slikala ovaj stalak. :) 

Prvi lak iz ove kolekcije od dva koja sam odabrala je zelenko In the rough. Ovo je boja zelenog limuna kremasto krečaste formule koja se brzo suši i ako ste malo vešti može se sasvim lepo namazati u jednom sloju. U koliko bi se mazao drugi sloj izgubio bi mu se fazon i izgledao bi neuredno i prenatrpano. 
Suši se potpuno za petnaestak minuta ako ga mažete u jednom debljem sloju. 
Očekivala sam da će biti mnogo grublji na dodir nego što zaista jeste. Mislim da nije nista grublji od glitera iz Holiday kolekcije  - Glistening sow itd....
Ono sto mi se ne dopada je to sto se prlja pa ako se šminkate nema pipkanja lica. Nisam sigurna da li bi moglo eventualno da se opere to što se isprlja. Hm... Probaću. 






Na svim slikama imam jedan sloj laka i nemam nadlak. Sve slike su snimljene po danu u zatvorenom prostoru bez sunca. 

Baš me zanima da li će se i vama sideti. 
PozZz 
Marry

38 коментара :

  1. To su tvoje boje - "chartreuse" nijanse! Secam se onog iz Francuske :)
    Prelepo ti stoji! Moram ja uzeti onaj rozi, po sistemu kud svi tu i coravi Mujo :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :* Jeste skroz moj fazon. ;) Onaj koralni je prelep uzivo pa mislim da cu i njega jednom prilikom kupiti. ;)

      Избриши
  2. Ivona (AgnethaS na ani)14. 3. 2013. 17:59:00

    Kao što već rekoh, rozi me najviše zanima :)
    Meni se čini da ovi lakovi mogu dugo da stoje na noktima, ako se i okrnje na vrhovima, može da se popravi a da se ne primeti da je popravljano baš zbog te neravne strukture. Ako je neko razumeo šta hoću da kažem :D

    Marry, jel ima u BeoCosmetics-u Avant Garden stalak? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumela! ;) Imaju Avant Garden. :) Bas sam pre neki dan kupila koleginici lila i plavi. Moracu da joj ih maznem ovih dana pa da vam pokazem. ;)

      Избриши
  3. odlično ti stoji i izgledaju mnogo bolje nego što sam očekivala. ja sad merkam narandžasti sa tvoje grupne slike, idem odmah da guglam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Rekla bih da je narandzasti bas po tvom ukusu. ;) Negde procitah da je bolje namazati jedan sloj za lepsi izgled i... voila! Skroz drugacije izgleda nego sa dva sloja.

      Избриши
  4. Skroz je zanimljiv, podseca me na spanski zid :D
    Ova boja nije moja, ali vidim da ima i neka fina ljubicasta...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene po malo podseca. :D To je ovaj roze sa slike. Ima plave u sebi pa deluje kao da je ljubicanstven. ;)

      Избриши
  5. Jao, pa i po teksturi podseća na koru agruma. Ovaj je komotno mogao da se zove MarryJ's :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jao sto je dobar, mnogo mi se svidja. Ja bih verovatno uzela rozi. I ova boja je lepa ali nije za mene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Nije zeleni za svakoga. Treba ga uklopiti sa ostatkom stajlinga. ;) Koralni je jako lep pa ako budes u prilici obrati paznju na njega.

      Избриши
  7. Lepo izgleda, ali ja zelim da isprobas sto pre taj rozi :D...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :D Bice od ponedeljka. Prekosutra idem na svadbu pa bih namazala neki koji mi ide uz haljinu. ;) Mislila sam da mazem ovaj rozi al ne bih da rizikujem da pocepam carape. :/

      Избриши
  8. Not my cup of tea ali tebi super stoji, ide mi uz tebe.

    ОдговориИзбриши
  9. Bas su neobicni. Ja ne mogu da zamislim ovako nesto na kod sebe :D Ovaj limeta zuti je odlicna boja. Super izgledaju na tvojim duzim noktima, moji kratkim bi bili smesni :D Jedva cekam ovaj roza da vidim.

    PS: Giveaway kod mene na blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uzivo ne deluje toliko gromuljasto. Ipak su nokti dosta uvelicani. ;) Rozle ce biti ovih dana na malo krace nokte. Videla sam giveaway. Odlican je! Posto imam oba CG laka a Opika nije u mom fazonu prepustam ucesce onima koji ih nemaju. Hvala na pozivu! :)

      Избриши
  10. Divan je, volim te boje, a predivan mi je i taj drugi koji si odabrala, lavanda boje, pravi su proljetni,a ta tekstura izgleda zanimljivo, malo za promjenu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Da znas da nam treba malo promene. Jedva cekam da vidim kako mi stoji ovaj drugi posto inace ne nosim takve boje. ;)

      Избриши
  11. Анониман14. 3. 2013. 23:27:00

    Ajme, koja tekstura! :D nijansa nije za mene, ali vidim da ima i drugih, tako da se nadam da će koji biti moj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe. Kao smirgla krupnije granulacije al ne najkrupnije. :D Obavezno kupi makar jedan.

      Избриши
  12. Анониман15. 3. 2013. 10:33:00

    Trebala si bar jedan lakirati roze :)) xexe ,super .... Gaga

    ОдговориИзбриши
  13. Izgleda interesantno. Jesi li uspela da operes isprljano? :) Svidja mi se nijansa i ne mogu da verujem da je to samo jedan sloj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Iskrena da budem nisam se nesto ni trudila da operem jer se mnogo i ne vidi. To verovatno samo ja primecujem. :D Ovo je jedan deblji sloj al ne ono kao da se preliva. ;)

      Избриши
  14. Super boja, i ja bih ovaj izabrala od svih, najzanimljiviji je. Divno ti stoji!

    ОдговориИзбриши
  15. fantasticno izgleda! jedva cekam fotke tog drugog ljubicanstvenog :)

    ОдговориИзбриши
  16. Ne da si ga uslikala, nego svaka ti čast!
    Prelep je i prelepo ti stoji!

    ОдговориИзбриши
  17. savršen, još bolji od opića, genijalna boja... ma zaljubila sam se <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da ti se svidja! :) Cak je i prilicno izdrzljiv. Nosila sam ga dva dana i nije se pomerio. Ko zna koliko bi jos tako da nisam morala da ga skinem.

      Избриши
  18. Odusevljena sam!Stvarno podseca,kako devojke kazu,i na spanski zid,i na koru agruma,i mnooooogo mi se svidja!
    Nestrpljivo cekam swatch za roze,ja bih njega uzela:-)

    ОдговориИзбриши
  19. Oh my god!!! I fell in love with this!!:):):) I just got my FIRST texture polish yesterday!! Iäm gonna write about it soon :):)

    ОдговориИзбриши
  20. I'm glad you like it! :) I'm waiting for your pics. ;)

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман17. 3. 2013. 18:31:00

    I like this effect! :)

    ОдговориИзбриши